facebook-call facebook-call

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מקצועי

עורך דין מזונות מייצג לקוחות אשר, לרוב, מצויים בעיצומו של תהליך גירושין. מזונות נפסקים, לרוב מגברים לנשים לצורך כלכלת ילדים וצרכיהן האחרים. מדובר על כספים השומרים על רמת חייה אליה הורגלה בתקופת הנישואין. תקופת תשלום דמי המזונות משתנה בהתאם לנסיבות שונות. עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין מזונות – מוכשר ויעיל

עורך דין מזונות לומד כל תיק לעומק. כך מעיון במסמכים המובאים לפניו ומשיחות עם הלקוחה. כך הוא מגבש דרכי פעולה נכונים כדי להשיג את מרב הזכויות עבורה. מדובר על כספים שנועדו לכל צרכיה. כמו כן עבור ילדים הנשארים במשמורת שלה. הסכומים נקבעים על פי עושרו של הבעל והכנסותיו השוטפות, צרכי האישה, הכנסותיה הקיימות השונות אם. במידה והיא אינה עובדת אז הבעל אינו יכול להכריחה לכך.  במידה והיא עושה כן מיוזמתה ויכולה להחזיק עצמה כלכלית הוא יכול לדרוש הפסקת תשלום המזונות. בית המשפט יכול לשלול ממנה קבלת מזונות בנסיבות שונות. במקרים בהם מתברר כי השתכרה היטב, בעת בגידה בבעלה, אם הכשילה את בעלה במתכוון וגרמה לו לעבור על כללי הדת, עקב אי קיום יחסי אישות, עזיבת הבית המשותף ללא סיבה מוצדקת ועוד. צריך לציין, כי בכל מקרה כזה בית המשפט קובע פסיקתו רק לאחר שקבל ראיות נחרצות.

תהליך מסודר

תיקים בנושאי מזונות מתבררים בבית הדין לענייני משפחה או בית הדין הרבני. לשניהם יתרונות וחסרונות ועורך הדין ייעץ לבחירה באחת החלופות. את התביעה יש להגיש תביעה בתום לב ותוך כדי הצגת מצגי אמת. צריך לציין עוד כי ניתן להגיש תביעות לגבי הקטנת או הגדלת דמי מזונות מתוך רצון לשנות פסיקות קודמות.

משרד עם שירות מקיף

עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל דיסקרטיות, הקשבה ואמפטיה, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?