facebook-call facebook-call

עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין תל אביב

עורך דין גירושין במרכז משרת לקוחות נשואים המבקשים להיפרד. בנסיבות מתאימות הוא יכול לתת שירותיו לשני הצדדים ולהכין עבורם הסכם. במקרים של מחלוקות מורכבות כל צד ייעזר בעורך דין נפרד. המלצותיו הם לצמצם עימותים ולהגיע להסכמות במשא ומתן ישיר. עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

עורך דין גירושין במרכז – מוכשר ויצירתי

עורך דין גירושין במרכז הינו מוכשר ויודע להציע פתרונות יצירתיים שישביעו את רצון שני הצדדים. הוא מכיר את כל התחום היטב כולל את התנהלות בתי המשפט, המוסדות לרווחה ואחרים. כמו כן מכיר את החוקים המתאימים לסיטואציות הללו. לכן הינו בעל זווית ראייה רחבה ויודע להציע פתרונות נקודתיים יעילים. הוא תמיד מציע לסיים סכסוכים, מורכבים, ככל שיהיו, במינימום עימותים. כך ניתן לצמצם מצבים טראומטיים ולשמור על מערכות יחסים תקינות בין הצדדים ובינם לבין הילדים המעורבים. כך גם ניתן לחסוך כסף, זמן יקר, טרחה מיותרת ועוד. מלאכתו נעשית קלה יותר כאשר שני הצדדים מגיעים אליו עם הסכמות בנושאים החשובים של חלוקת רכוש, הסדרי ראיה, מזונות וכספים. כל מה שנדרש ממנו הוא להכין הסכם חוקי שיקבל תוקף של בית הדין לענייני משפחה. במקרים אחרים ייצג צד אחד ואף יהיה מעורב רבות במשא ומתן. במידה ואין הסכמות ימליץ על גישור שהינו הליך מועדף על פנייה לבית משפט.

דיון בבית משפט

דיון בבית דין לענייני משפחה הוא, להמלצתו, המוצא האחרון. במקרים רבים גם כי פסיקות השופטים דומים להסכמים המושגים בגישור או במו"מ ישיר. במהלכו יטען לטובת לקוחו. הוא יביא תקדימים משפטיים, יציג מסמכים וחוות דעת של מומחים ויעשה הכול  כדי לעמוד על זכויותיו.

משרד בעל מוניטין

עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה, דיסקרטיות, ליווי ככל הנדרש, ייעוץ ספציפי, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח לשרת אחרים.

עורך דין גירושין במרכז

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?