facebook-call facebook-call

חלוקת נכסים בגירושין

חלוקת נכסים בגירושין – תהליך

חלוקת נכסים בגירושין נחשבת לאחת המשימות החשובות בכל הסכם פרידה שכזה. במידה וההסכמות קיימות אז ניתן להכניסן להסכם הרלוונטי. בכל מקרה, מומלץ לצמצם עימותים כי ניתן למצוא פתרונות מעולים שישביעו את רצון שני הצדדים. סיום תהליך מהיר ישמור על מערכת יחסים עתידית תקינה. עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

חלוקת נכסים בגירושין – במספר שיטות

חלוקת נכסים בגירושין ניתנת לביצוע במספר שיטות. כאשר מדובר על כספים צבורים בחשבונות עו"ש או בהשקעות וכדומה אז החלוקה היא פשוטה. האתגר הרב יותר הינו למכירת נכסי דל ניידי ואחרים כמו עסק, רכוש, מוניטין ועוד. למכירת נכסים יש מספר שיטות. האחת היא מכירת כל הנכסים וקבלת כספים אותם מחלקים על פי מפתח שנקבע בצוואה. לרוב החלוקה היא שוויונית. דרך שנייה  היא שכל צד מקבל לידו נכס המועדף על ידו. ואת שאר הנכסים מוכרים. דרך נוספת היא שצד אחד רוכש את כל הנכסים ומשלם ליתר היורשים את שווי חלקם. בכל מקרה, כדאי להקפיד על מספר דברים. הראשון הינו קבלת דו"ח שמאות לערך הנכסים. השני הוא לבדיקת חישובי מס כדי להימנע מתשלומים מיותרים של מיסי שבח ומיסים אחרים. מוניטין ועסק ניתן למכור אלא אם יורש אחד ממשיך לעבוד בעסק ואז מפצה בכסף את הצד היורשים האחרים.

חלוקת נכסים בגירושין עם ילדים

הסכם גירושין חייב להיערך היטב כדי לקבל תוקף משפטי. ניתן לערוך אותו על ידי עורך דין לענייני משפחה משותף. כך כאשר אין מחלוקות. כאשר אין הסכמות אז כל צד ישכור שירותי עורך דין המייצג אך אותו. הסכם כזה חייב להיערך על פי החוק הקיים ונכתב בלשון משפטית כדי שיהיה ניתן לתקוף אותו בבתי משפט ובבוררויות.

משרד בעל שם ידוע

עו"ד עודד פסקל מומחה לדיני משפחה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ למתלבטים, דיסקרטיות, הקשבה ואמפטיה, ליווי, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

חלוקת נכסים בגירושין

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?