facebook-call facebook-call

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות

גירושין הם אירוע שמטלטל את כל בני המשפחה מבחינות רבות, כולל בפן הכלכלי. על-מנת למנוע פגיעה לא הכרחית, נקבע הקונספט של מזונות. בהתאם יש מקרים רבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין מזונות. עו"ד עודד פסקל הוא מומחה לדיני משפחה ובעל ניסיון רב בטיפול בתיקי גירושין ובפרט בנושא המזונות.

באילו מקרים מטפל עורך דין מזונות?

  • מזונות אישה – בנסיבות מסוימות האישה זכאית למזונות כל עוד לא הושלם הליך הגירושין והנישואין למעשה עדיין בתוקף. חשוב להדגיש שאי אפשר לקבל מזונות אישה רטרואקטיבית, ולכן מומלץ לפעול באופן מידי. בפרט רצוי להיעזר בשירות של עו"ד מומחה למזונות כשיש חשש להצגת עילה השוללת את הזכאות (למשל סירוב לשלום בית).
  • מזונות ילדים במסגרת הסדר גירושין – סוגיה רגישה במיוחד שמחייבת טיפול מקצועי. כדאי לציין בהקשר זה שבחלק מהמקרים גובה המזונות מותאם לזמני השהות, כך שהמורכבות רבה במיוחד. בעקבות פסיקת בית המשפט העליון רק בתי משפט לענייני משפחה מוסמכים לדון במזונות הילדים, אלא אם כן שני ההורים מסכימים להעביר את ההחלטה לבית דין דתי.
  • העלאת או הפחתת גובה המזונות אחרי הגירושין – גם לאחר שכבר נקבע הסדר גירושין, בין אם בהסכמה ובין אם על בסיס החלטת ערכאה שיפוטית, ניתן לשנות את גובה המזונות, וזאת אם חל שינוי מהותי בנסיבות. בין המצבים שבהם אפשר להעלות או להפחית את הסכום החודשי: פגיעה בכושר ההשתכרות של משלם המזונות, הקמת משפחה חדשה ועוד.
  • ביטול מזונות עקב ניכור הורי – ישנם גם מקרים שבהם עורך דין מומחה למזונות, ולדיני משפחה באופן כללי, יוביל לביטול המזונות. ההצדקה לצעד קיצוני זה היא ניכור הורי, כלומר ילד שמסרב להיות בקשר עם אביו לאורך תקופה משמעותית.

שקיפות מלאה וזמינות גבוהה

עורך דין מזונות מטפל כאמור בסוגיה רגישה, גם בהיבט הכלכלי וגם מבחינת המחויבות לדאוג לילדים ובמקביל לפתוח דף חדש בתנאים מיטביים. עורך דין עודד פסקל מודע היטב לאחריות הרבה של עיסוק בתיקי מזונות. הוא מקפיד על שקיפות מלאה, כך שכל לקוח וכל לקוחה יבינו בדיוק מהו מצבם המשפטי, מתנהל ברגישות רבה ומציע את השירותים המשפטיים הרלוונטיים בזמינות מרבית.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?