facebook-call facebook-call

עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז

כשתוחלת החיים מתארכת עוד ועוד, וכשקצב החיים דינמי יותר ויותר, אין פלא ששיעור הגירושין נמצא בעלייה. מי שהתחתנו למשל בגיל 30 הופכים לבני אדם אחרים לגמרי כעבור עשור, ולא בהכרח מתאימים עוד לחיים משותפים. במצב כזה, ההחלטה החשובה ביותר היא בחירת עורך דין גירושין במרכז שיסייע לעבור לדרך חדשה בתנאים אופטימליים. עורך דין עודד פסקל הוא בעל ותק של למעלה מ-25 שנים בתחום, והניסיון שצבר מתורגם לשירות מקצועי להפליא.

הסוגיות העיקריות שבהן מטפל עורך דין גירושין במרכז

  • הסדר משמורת וזמני שהות – משמורת היא מונח משפטי שמבהיר את הסדרי המגורים והשינה של הילדים אחרי הפרידה. ההמלצה של מרבית המומחים בתחום היא על משמורת משותפת, כך ששני ההורים יוכלו לבוא לידי ביטוי וליהנות מקשר משמעותי עם ילדיהם. זמני השהות מפרטים כיצד תיושם בפועל המשמורת שנקבעה. חשוב לגבש הסדר מפורט, כולל מענה לחגים, חופשות, מצבים שבהם אחד ההורים לא יכול למלא את התחייבותו (למשל עקב מחלה או אירוע) ועוד.
  • חלוקת רכוש – הכלל הבסיסי לגבי הרכוש שצברו בני הזוג לאורך החיים המשותפים הוא חלוקה שוויונית, 50%-50%. בנוסף נדרשת התייחסות לחובות בהתאם לנסיבות היווצרותם, נכסים מורכבים דוגמת פנסיה או אופציות, רכוש ששייך רק לאחד מבני הזוג ועוד.
  • מזונות – מזונות אישה עד להשלמת הגירושין ומזונות ילדים בהתאם לזמני השהות ולכושר ההשתכרות של כל אחד מההורים. זוהי סוגיה רגישה מאוד, בגלל שמצד אחד ישנו כמובן רצון לדאוג לילדים ומצד שני ישנו גם רצון לבנות חיים חדשים ולשם כך נדרשים גם משאבים כלכליים.
  • גט – על-מנת שהנישואין יפקעו, יש צורך בקבלת גט מבית דין דתי. במקרים של סרבנות גט מתחדד הצורך בעורך דין מנוסה בתחום הגירושין.

ליווי צמוד – כדי שלא תתמודדו לבד עם הפרידה

מעבר לטיפול מקצועי בכל הנושאים הנ"ל, ובסוגיות נוספות שמתעוררות תוך כדי התהליך, עורך דין גירושין במרכז מעניק עוד תועלת משמעותית: שקט נפשי. הליווי הצמוד לאורך כל הדרך של עורך דין עודד פסקל והבקיאות המקצועית שלו מאפשרים לכם לדעת בוודאות שאתם לא לבד, ושהפרידה תושלם בדרך הטובה ביותר מבחינתכם.

עורך דין גירושין במרכז

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?